Sémele, filla del rei Cadmo de Tebas, mare de Dionís- Baco.

Es aquest blog sobre pintura i escultura. Però… mitològica, pagana. És un món antic, clàssic, fantàstic, personal en el que vos vull endinsar fins on arriben els límits de la imaginació i contemporitzar-lo. És un espai per compartir amb vosaltres imatges bellíssimes del cos humà, perquè així ho feien els grecs.


diumenge, 25 d’octubre del 2015

Vaig a presentar-me ...

Altre concurs que m'interessa és el ModPortrait 2015.
Tinc obra per a presentar i després de meditar-ho molt  vaig a intentar-ho.
Per contar-vos alguna cosa d'aquest concurs vos diré que és un concurs organitzat per la Galeria artelibre en la modalitat retrat. Un concurs on es valora i molt la qualitat de la pintura presentada. I personalment crec que ha de ser així, treballar per i amb qualitat. Estic un poc cansat de veure tantes manifestacions artístiques molt pobres de qualitat, excessivament ràpides d'execució perquè és el que demana el mercat de l'art, estèticament pobres, i moltes vegades buides de sentiment, de vida, de coratge. En aquest segle en que m'ha tocat pintar, en que es planteja constantment què és l'art? Pintar és un acte de valentia, de supervivència.

Aquesta és la composició que vull presentar:
Atrevida, descarada però pintura tal com l'entenc i m'agrada.

"Retrat complet de Dionysus"

Dues taules de 60x 80cm. Les vaig a presentar muntades en un mateix marc. Les dimensions totals seran 120x 80cm


La cara i el cul, les dues cares de la mateixa moneda. Frontal i posterior. Esquerra i dreta. Formal i informal. Perquè, quí no és així?