Sémele, filla del rei Cadmo de Tebas, mare de Dionís- Baco.

Es aquest blog sobre pintura i escultura. Però… mitològica, pagana. És un món antic, clàssic, fantàstic, personal en el que vos vull endinsar fins on arriben els límits de la imaginació i contemporitzar-lo. És un espai per compartir amb vosaltres imatges bellíssimes del cos humà, perquè així ho feien els grecs.


diumenge, 22 de novembre del 2015

PINTURA SENSE TAPAMENTS

Pintura amb una gran dosi de desimboltura, de caràcter irreverent i amb un to pillet. Així és com se presenta el article La vida sin tapujos de Marie- Claire Uberquoi publicat en el nº 201 de  la revista “Descubrir el arte” sobre una exposició que se realitza en Rotterdam.


Un dels quadres presentats en l’exposició, concretament un panell del Díptic satíric d’autor anònim i pintat cap al 1520, m’ha connectat amb un quadre que he pintat molt recentment i tinc per propòsit presentar al Modportrait 2015.




Tinc els meus dubtes sobre presentar-lo o deixar-ho estar perquè es podria encasillar en “políticament incorrecte” que diem quan una cosa se’ns escapa de la normalitat oficial i el Modportrait és un concurs i no se fins a quin punt aceptaran una pintura desimbolta, irreverent i amb un to pillet.


M’alegra que la meua pintura es senta una mica a prop del pintors flamencs del segle XV, no amb l’estil però sí amb el concepte.