Sémele, filla del rei Cadmo de Tebas, mare de Dionís- Baco.

Es aquest blog sobre pintura i escultura. Però… mitològica, pagana. És un món antic, clàssic, fantàstic, personal en el que vos vull endinsar fins on arriben els límits de la imaginació i contemporitzar-lo. És un espai per compartir amb vosaltres imatges bellíssimes del cos humà, perquè així ho feien els grecs.


divendres, 12 d’agost del 2016

Donant-me a conèixer al món.

     L'art s'ha de mostrar. Això ho tinc clar, però gestionar com i on mostrar l'art que u fa ja és un altra cosa. No valen totes les galeries, prou no acepten el meu art perquè no s'ajusta en contingut al que la galeria gestiona. És cert no és un contingut exposable, malgrat ser ART, en qualsevol lloc, i és un estil realista i açò també s'ha de cuidar més.
     Per això tinc la gran satisfacció de mostrar-vos una galeria virtual on tinc en exposició i venda el meu art.



La galeria es diu: www.artelibre.net
http://www.artelibre.net/

Seleccioneu: Pintores i allí me trobareu amb el nom Sergi Llácer.